Новини

ФРАНЧАЙЗИНГ ECOSOFT

інтерв’ю з Михайлом Луговським

Ольга Бакун


ТОВ «ВТ «АКВА ПЛЮС» у 2021 стала найпотужнішою компанією-франчайзі каналу дилер компанії Ecosoft. Це найбільш яскрава історія успіху серед дилерів нашої компанії, тому сьогодні розповім вам про цього франчайзі. ТОВ «ВТ «АКВА ПЛЮС» заснована у 2017 році. Засновки компанії: Луговськой Михайло Сергійович, Луговська Тетяна Миколаївна, Мірчук Мирослав Володимирович.


Чому ваш бізнес пов’язаний з водою?

М.Л.: Коли людина готова розпочати свій бізнес, вона чітко знає чому саме цей вид діяльності, чому саме в цей час. Особисто для мене вибір напрямку залежав від кількох причин:

• На мою думку, в нашій країні ринок водопідготовки дуже молодий, тому його ріст у майбутньому очевидний, а отже, і ріст нашого підприємства.

• Даний напрямок, як би це не звучало банально, дуже корисний для людей, підприємств та інших клієнтів. Адже дуже часто люди мають проблеми з якісною водою, і навіть не здогадуються, як їх можна вирішити і наскільки це важливо. Це стосується як комфорту їх життя, так і безпосередньо їхнього здоров’я, а часто й економії немалих коштів.

• Не менш вагомою причиною є також різноманіття завдань, що постають перед нами, бо кожен клієнт — це нові виклики, нові рішення і т. д. А для мене, як для людини, що любить рух — це просто мрія, мати роботу, яка не лишає місця для нудьги!


Чому ви почали працювати саме з продуктом Ecosoft?

М.Л.: На ринку водопідготовки є багато виробників, однак Ecosoft був першим партнером, з яким я почав співпрацю в даному напрямі діяльності. Звичайно, за роки співпраці були різні моменти, але такого партнера варто цінувати. Найперше — це персонал: дуже комфортно працювати з професіоналами своєї справи, які готові завжди прийти на допомогу. Саме Ecosoft та його спільні навчання з ГО ВУВТ «ВОТЕРНЕТ» надали мені квиток у світ водопідготовки. Без них та їхнього професійного підходу до навчання нам було б дуже важко розпочати, а що більш важливо, втриматись в конкурентному середовищі даного ринку. Можна багато чим торгувати, здійснювати обслуговування, але не намагатися нести відповідальність за виконану роботу та якість обладнання, які представлені для клієнта за дуже «цікавою» ціною. Однак, для нашої компанії завжди в пріоритеті була і є якість та стратегічна співпраця. Це не можливо без якісного товару та якісних послуг. Саме Ecosoft для нас і є втіленням такого партнера, що дає можливість мати якісний товар та бути підкованим технічно, для забезпечення стабільно якісного рівня наших послуг.


Чому ви обрали шлях — франчайзинг з Ecosoft, а не власні магазини зі своєю назвою? М.Л.: Коли ми починали свій бізнес, ми створили власну компанію з власним іменем AquaPlus. Однак, після виникнення ідеї в Ecosoft щодо франчайзингових магазинів, безперечно вирішили спробувати, адже важко заперечувати те, що в світі є тенденція — люди хочуть відомий бренд, а не локального гравця. Синергія — хороша річ, а тим паче, якщо її можна виміряти в грошах.


З якими труднощами ви зіштовхнулися у франшизі?

М.Л.: Не знаю, чи можна це назвати проблемою, однак завжди є внутрішня боротьба. Адже не завжди всі наші думки збігаються з думками Ecosoft, часто доводиться обговорювати розвиток ринку, якість, плани, нововведення. Це ж як в сім’ї — без компромісів аж ніяк. Головне, щоб вони були прийнятні для обох сторін.


Чи легко достукатися до кінцевого споживача?

М.Л.: Якщо проаналізувати кілька останніх років, то, звісно, кінцевий клієнт став вже більш підготовленим, більше знає про те, що таке чиста вода. Вони самі починають шукати рішення і, звісно, — виробника, який близько знаходиться та є відомим. Хоча є ще маса людей, які впевнені, що очищення води — це лише марне витрачання коштів, а для нас це відповідь на питання чи є з ким працювати, чи буде у нас завтра клієнт….


Продовжить фразу «Успіх мого бізнесу — ...»

М.Л.: Це наш персонал! Я вже неодноразово розповідав про нашу компанію, ділився успіхом, якого нам вдалося досягти. І кожен раз я повторюю, що наш успіх — це наш персонал. Адже, коли команда має розуміння для чого нам це все, наполегливо йде до своїх цілей (кожен до своїх, однак в одному напрямку) — результат задовольняє всіх.



Сімейний бізнес — це складно?

М.Л.: Часто нам задають це питання… Думаю, що це індивідуально. Для нас — це навпаки, дуже комфортно. Напевно тому, що кожен має свої обов’язки, які не пересікаються, а навпаки доповнюють один одного. Я вважаю, що в сімейному бізнесі головне, так як і в самій сім’ї, має бути чіткий розподіл обов’язків і розуміння субординації. Робота окремо, сім’я окремо. Не приносити образи додому. А коли ще й виконувані задачі розподілені згідно інтересів (хтось любить цифри, хтось зустрічі, хтось розвиток і т.д.), то успіх гарантовано. Як на мене, проблема не в тому, що бізнес сімейний, а в тому, що хочеться перенести якісь робочі проблеми на особистий фронт, тому й не виходить. Коли націлені на сприяння, а не на конкуренцію, коли успіх партнера для мене — це мій успіх, і навпаки, коли це розуміння взаємне, — тоді все складається.

Чому у вас виходить?

М.Л.: Хотілось би щось мудре сказати, але скажу, як відчуваю: наполегливість, любов до своєї справи та систематичність — це ті якості, які не мають місця у невдачах, вони приречені на успіх. Нехай не рівний, не легкий, але безупинний!


Якщо ви маєте бажання долучитись до великої сім’ї фірмових магазинів Ecosoft та будувати міцний сталий бізнес, звертайтеся до керівниці проекту, Ольги Бакун:

E-mail: olga.bakun@ecosoft.com

Тел.: +38 067 334 37 73

Новини WaterNet Новини України Лідери ринку