Продукти і технології

Електромобілі переходять до екологічно чистої енергії

Зниження витрати води на електромобілі

Найбільший виробник електромобілів в США розглядає можливість очищення води для свого нового заводу в Техасі.

Tesla на новому виробничому підприємстві планує встановлювати обладнання від H2O Innovation.

Канадська компанія з очищення промислових і стічних вод отримала інженерний контракт на проектування двох ідентичних ліній зворотного осмосу (RO), продуктивність становить 2200 м3/день, в рамках серії угод на суму 3,2 мільйона доларів.

Гігалітри для фабрики?

Telsa оголосила, що всередині 2020 року будує нову фабрику неподалік від Остіна у Техасі. Компанія прагне мінімізувати можливі перешкоди для води в результаті своєї останньої великомасштабної виробничої розробки.
Компанія також нещодавно спробувала зменшила побоювання з приводу використання води на своєму новому європейському заводі, що будується в Грюнхайде, в Бранденбурзі, Німеччина.

Передбачення на пікове споживання води Tesla Gigafactory в Німеччині складе 243 м3/год.

За даними Reuters, у минулому році генеральний директор Tesla Ілон Маск оголосив, що завод буде використовувати набагато менше води, ніж спочатку передбачалося у його заявці на планування. Прогнозували, що станції може знадобитися 372 кубометра води щогодини, щоб поставляти її з мережі загального користування.

«Tesla не використовуватиме стільки чистої води щодня. Можливо, це рідкісний випадок пікового навантаження, але не повсякденний », - пояснив Маск.

У вересні минулого року місцева водна асоціація Strausberg-Erkner (WSE) схвалила контракт на постачання для заводу, першого в Європі для Tesla.
За повідомленнями, це призведе до значного скорочення розрахункового водоспоживання.

Оцінка шкоди літію

Літій і кобальт, які є одними з важливих елементів в акумуляторах електромобілів.

Висловлено припущення, що акумуляторні електромобілі можуть споживати в 70 разів більше води, ніж їх еквіваленти з двигунами внутрішнього згоряння.

Проте, в більшості випадків водомісткість виробництва викопного палива демонструє, що електромобілі зазвичай споживають набагато менше води, ніж звичайні автомобілі.

«У гіршому випадку акумуляторні електромобілі можуть споживати в 70 разів більше води, ніж їх еквіваленти з двигунами внутрішнього згоряння».

Наприклад, дослідження, проведені німецьким інститутом електрохімічного накопичення енергії ім. Гельмгольца, демонструє, що для літієвої батареї ємністю 64 кВтг, необхідно близько 3840 літрів води.

Але ці дані у порівнянні з 46 мільярдами літрів води, необхідними для світового видобутку нафти, є мінімальними.

Навіть коли виробництво електромобілів буде зростати, їх вплив на воду, ймовірно, залишиться набагато нижче, ніж у автомобілів, що працюють на викопному паливі. Це особливо актуально, оскільки електромобілі все частіше використовують поновлювані джерела енергії.

Audi прогресує

Tesla займає провідні позиції в області виробництва електромобілів, але деякі з найбільших світових виробників прогресують у переході на електричні силові агрегати. Наприклад, Jaguar Land Rover (JLR) нещодавно оголосили про свої плани перейти на повністю електричний двигун.
Бренд Volkswagen Audi - одна з компаній, яка просуває стратегію електромобілів, а також інвестує у зниження використання водних ресурсів. Компанія планує, що до середини десятиліття електромобілі складуть 40% продажів.

У результаті компанія ввела в експлуатацію новий центр очищення води на своєму підприємстві в Інгольштадті, де також поступово переходять на електромобілі.

З очисною установкою новий мембранний біореактор (MBR) дозволить рециркулювати близько половини стічних вод, вироблених на об'єкті, що дозволяє економити до 500 000 м3/рік.

«Ми скорочуємо потреби у прісній воді на підприємстві в Інгольштадті на третину і уникаємо 40% стічних вод», - сказав Рюдігер Рекнагель, голова відділу захисту навколишнього середовища Audi.

Зниження водоємності GM

Інша дочірня компанія VW, ŠKODA AUTO, виклала заходи щодо економії води У своїй стратегії GreenFuture. Зараз, для виробництва одного автомобіля потрібно 1,7 м3 води, що майже на 40 відсотків менше, ніж у 2010 році.

Компанія стверджує, що вона переробила близько 42 відсотків води, використаної у минулому році (1,5 мільйона кубічних метрів), за допомогою мембранних фільтрів у своїх фарбувальних цехах.

General Motors також звертається до електромобілів і планує до 2025 року запропонувати 30 нових електромобілів по всьому світу. В рамках спільного підприємства з LG Energy Solution компанія поставила перед собою амбіції по серійному виробництву 30 ГВтч акумуляторних батарей для автомобілів у північно-східному Огайо.

«За останнє десятиліття GM працює над зниженням водоємкості на 15 відсотків».

У той же час GM за останнє десятиліття працює над зниженням водоємності на 15 відсотків.

Зрозуміло, що всі автомобілі впливають на навколишнє середовище, і різниця між ними мінімальна. Однак, приділяючи більше уваги стійкості, виробники автомобілів скорочують викиди вуглецю, пов'язані з їх продуктами, і в той же час роблять свою діяльність більш екологічної щодо використання води.

За даними: https://cutt.ly/0zvU0yf