Новини

Як компанія Ecosoft створила в Україні ринок очищення питної води та вийшла на світовий рівень

Сьогодні Ecosoft - провідна міжнародна компанія, яка виробляє фільтри для очищення води - від глечиків до промислових систем зворотного осмосу. Якщо ви купуєте воду з автомата, то це, швидше за все, автомат Ecosoft. Дохід компанії у 2020-му склав $37 млн (~ 1 мільярд гривень), з річним приростом на 28%. У 2021 році загальний експорт перевищив $15 млн. СЕО компанії Андрій Мітченко цілиться на світовий ринок обсягом $50 млрд. Для цього у 2018 році він об'єднався з австрійським холдингом BWT.

Щорічний приріст ринку бутильованої води, за словами СЕО компанії, складає 5%, що за масштабом можна порівняти з двома компаніями рівня Red Bull. Люди багато п'ють та для цього виробляють багато пластику.

Сенс полягав у тому, щоб створити нову модель споживання води, яка не потребує такої кількості пляшок, подумали власник BWT Андреас Вайсенбахер та Андрій Мітченко. А для цього необхідно запропонувати ринку преміальний продукт за посильні гроші.

Поєднавши науку Ecosoft та стандарти BWT, було створено аквабокс. Обладнання підключається до водопровідних мереж, потім вода проходить дев'ять ступенів очищення та потрапляє у тару покупця – у багаторазові пляшки, які пропагує сучасне екологічно налаштоване суспільство.

Читати продовження: https://cutt.ly/6IY4hed
Новини України Новини Світу Лідери ринку