Статті резюме

За десять років частка українців, які купують питну воду виросла у 3,5 рази. Як зростає цей бізнес

Дедалі більше українців купують питну воду. Наразі ринок питної води оцінюється в 6 млрд грн.

Компанія Ecosoft, яка експортує фільтри для очищення води у більш ніж 60 країн світу, у 2017 році почала продавати воду на розлив з диспенсерів та автоматів із вбудованими фільтрами. Вони вже встановлені у 13 торгівельних мережах. Продажі через цей канал у 2020 році зросли на 100%, їхня частка у бізнесі – приблизно на 5%.

Вода з автомату коштує 1,5 грн за літр. Пропозиція недорогої води збільшила обсяг ринку, вважає CEO та співвласник Ecosoft Андрій Мітченко.

За даними Держстату, частка українців, які купують воду, зросла у 2011–2020 роках з 2% до 7%. Обсяг ринку збільшився за цей період на 80%, до 2,2 млрд л води, констатує СЕО виробника мінеральних вод і безалкогольних напоїв «Карпатська джерельна», Микита Невестюк. Найбільші темпи приросту спостерігаються у Києві, де частка покупців води зросла втричі і досягла 24%. Слідом за жителями столиці за кількістю покупної води є мешканці Донецької та Херсонської областей.

Передплатіть, щоб прочитати повну новину